onsdag 3. september 2008

Gave

I går da jeg kom hjem, lå dette lille søte bilde utenfor døren min...Det var min kjære nabo som syntes det passet så fint til meg, og ville gi meg det:-) Små (store) gleder i hverdagen, som får hjertet til å smile! Bildet er antikk og i sin tid kjøpt i Frankrike. Rammen er av myk metall, og brettet rundt selve glasset. Det fant seg raskt til rette i sitt nye hjem, og flyttet likeså godt inn i glass-skapet i spisestuen med en gang*s* Prøver å overtale det til å bli med inn på nattbordet mitt, men jeg tror han trives best sammen med andre gamle venner. Så enn så lenge bor han der...

8 kommentarer:

Mona. sa...

Jøss,så snille naboer du har...ærre' muli ?? Heldige deg....denne personen kjenner nok smaken din rimelig godt !! Passer jo perfekt i skapet,sammen med mange andre fine ting,ser jeg :) Ha en fortsatt fin dag :) Hilsen fra nord.

Bak en Sky sa...

helt utrolig!!!Så herlig å høre at det finnes så gode mennesker i nærheten av deg!;)

BROCANTE sa...

Det var hyggelig av naboen din. Fikk et bilde i fjor av min snille nabo i Frankrike. Jeg satt så pris på det at du aner ikke. Naboen setter nok pris på deg siden du fikk en så fin gave. Vær stolt av det du - det betyr at du er en de setter pris på!

Inspiration i vitt sa...

Men vad roligt att komma hem och få en sådan fin present,
tavlan var bara såååå vacker.

Ditt kök tiil höger på bloggen ser så vackert ut att man nästan svimmar ååå så fint.

Kram/Ingela.

MOLLY sa...

Nydelig, og hvilken hyggelig gave å få:) Fantastisk fin blogg:)

Shabby Charm sa...

Har sittet lenge å kost meg på siden din. Her var det virkelig mye vakkert. For et drømmehjem dere har. Jeg har linket både bloggen og butikken din på min blogg. Håper det er ok? God helg klem

Nr. 5 sa...

Hei igjen
Versegod. 5 stykker skal den gis videre til :)
Kjempeflott gave du har fått.

Klem fra nr. 5

Mona. sa...

Hei ! Ligger noe fint til deg,inne hos meg :) Ha en flott søndag :)