torsdag 21. august 2008

Høstmodus...


Det er rart hvordan behovet for å gjøre det lunere rundt seg, melder seg så snart sommerferien er over...Da har plutselig det lyse og lette gjort jobben sin for denne gang, og puter og pledd ønskes velkommen inn i stuen! I påvente av nytt trekk til sofaen (det "sure" er at trekket som er på er helt og fint,-men for GULT!), gjør div pledd nytten som små facelift. I dag kom sengeteppet til gamle fru Andersen på,-et koselig hjemmesydd lappeteppe fra 1920,- som ser helt ubrukt og frecht ut! Jeg som er allergisk mot de fleste farger ellers i året, synes plutselig det er veldig kos med en liten klatt midt i stuen:-)Får en litt sånn Pippi Langstrømpe feeling, og føler meg litt rampete..he he. Det er det som er så moro med interiør,- det er kun få elementer som skal til for å forandre et helt uttrykk. Også er det veldig reversibelt så fort en går lei*s*


Jeg har ellers vært så heldig å fått en award "Brillante Weblog" av den koselige bloggeren bak Smineset,-tusen takk! Den skal i tradisjon tro deles videre til 5 stk. Siden jeg synes alle bloggene jeg leser er flotte på sine måter, deles den herved ut til alle de som ikke har fått noen award enda:-)

Ha en fin torsdags kveld!

3 kommentarer:

Smineset sa...

For en koselig sofakrok. Får lyst til å krølle meg sammen under ett pledd å lese en god bok :-)

Kos deg i helga! :-)

BROCANTE sa...

For et flott hus du har - har kost meg med bildene dine. Er spesielt glad i bildet fra kjøkkenet ditt.

Love Your Homes sa...

Tack för dina besök, jag uppskattar dem veldans.
Här kommer linken till Ralph.
www.ralphlaurenhome.com

Finner du icke någon i din närhet som säljer dem, så är du välkommen att kontakta mig. Du har min e-mail adress, sen gammalt.
Jag pröver att maila dig Knut o Sveas mail adress.

Ha de gott, Ingela