lørdag 9. august 2008

Det skaper seg...


Når vi først er inne på skap, tenkte jeg å vise denne lille skjønnheten her:-) Nok et auksjonskupp som fikk meg til å hoppe i taket da det ble mitt. Det er originale munnblåste glass i dørene, og jeg elsker å se gjennom de inn i en ruglete verden*s* Jeg hadde planer om å henge det over skatollet i spisestuen, men synes det ble litt snaut over der,-det var for smalt for det tunge møbelet som stod under. Så nå har jeg gått rundt og prøvd det i samtlige rom, uten at det har kommet til sin rett. Så det havner nok på loftet en liten stund,- i "hytte-hjørnet"...stedet som rommer alle skatter jeg ikke klarer skille meg av riktig enda..i påvente av å skulle fylle hyttedrømmen jeg aldri finner eller har råd til:-)


Ha en riktig fin helg!

3 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Jättevacker blogg!
Flisan, Sverige

me and alice sa...

Vilket vackert skåp du köpt på auktion. Så vackert när det gamla glaset finns kvar...
Vad mysigt det lät när du berättade att ni gjort eld i spisen. Det skulle behövas här i kväll också. Känns så ruggigt.
Butiken har ingen hemsida ännu. Det kanske kommer.
kram susanne

Mona. sa...

Jøss,du har virkelig nese for vakre skap,som så mye annet....!!! Kjenner meg veldig igjen,i det med å samle.....en gang i fremtiden må jeg da få plass....hihiii :) Likte godt begge to,jeg.....det siste var jo veldig søtt da,med det nydelige glasset i dørene ! Her hvor jeg bor,er det visst aldri auksjoner,så det er ikke ofte jeg har den sjangsen,men loppis i Sverige,er jammen ikke noen dårlig erstatning,der kunne jeg bodd......Ha en flott kveld ;)