torsdag 31. juli 2008

Tilbake...


Da er ferien nesten ferdig for vår del, og vi har hatt to fantastiske uker på øya Ytrøy i Solund kommune. Det er rart med det, at enda så godt en kan ha det borte, er det alltid deilig å komme hjem til egen seng. Jeg er nok litt sær sånn sett, men jeg elsker å være hjemme omgitt av mine egne ting:-)En samler og butikkeier av gammelt og antikk tar igrunn aldri ordentlig ferie når jeg tenker meg om,-tvert i mot...det er i feriene vi blomstrer*s*
I og med at vi kjørte bil til Vestlandet (totalt 11 timer), kom vi over flere små antikk-utsalg langs veien. Det fine med dette, er at jo lenger unna Oslo en kommer, jo lavere blir prisene;-) Det kan vi like! Jeg fikk med meg noen godbiter derifra, og på en auksjon kom jeg endelig over noen flotte gamle alterstaker som jeg lenge har lett etter!Med tungen rett i munnen, og hodet avkjølt med en is ble de mine *jippi*








Ha en fin torsdag!

4 kommentarer:

prinsessa1976 sa...

Litt for mange antik og brukt butikker eller min lommebok. he he. Men må man så må man. Ha en herlig torsdag:O)
Nydelige ting dere fant da.

Ada och Emil sa...

What a lovely thins !!!

Mona. sa...

Oiiiiioiiiiooiii,for noen flotte lysestaker......,må si du var utrolig heldig !!!! Høres ut som du har vært på drømmeferien......heeeelt i min smak !!!! Kos deg :)

Millas hem sa...

Hej!
Så himla fina bilder här...gillar den lilla stolen så mycket!
Kram Camilla