søndag 29. juni 2008

Vel overstått...


Tusen takk for koselige hilsner på forrige innlegg:-) Det var igrunn ikke så skummelt å fylle 30, selv om det høres veldig voksent ut*s* Dagen ble feiret med nær familie,-jentepartyet med rosa drinker blir til helgen! Mine svigerforeldre hadde med seg (i tillegg til en flott gave) nydelige rosa peoner plukket fra egen hage. De står nå stolt på kjøkkenbordet og sprer om seg med godlukt...Jeg blir rett og slett lykkelig av å se på de:-) Ellers fikk jeg masse annet fint, bla Kitchen Aid kjøkkenmaskin i krem (nå er det ingen grunn til å ikke stille med nybakt brød i helgene*kremt*), og deilig sengetøy fra Lexington. Etter å ha spandert på meg mitt første sett i egyptisk bomull for 5 år siden (og sett lyset), har jeg virkelig fått øynene opp for kvalitet når det gjelder sengetøy. Min luksus i hverdagen er å sove godt, og det er uten tvil verdt hver krone:-) Anbefales!

Kveldens meste originale gave fikk jeg av pappa og hans samboer...Da vi besøkte de på hytten i påsken, klarte vi å kjøre oss så til de grader bort på veien hjem, dette til tross for at veien til Oslo så og si går rett fram... Hvordan vi havnet på en 4 timers rundtur på motsatt fjell kl 0100 på natten er enda et mysterium for oss...thihi. Anyway...men denne episoden friskt i minne, synes han det var passende å gi meg en GPS! Genialt:-) I dag ble den testet ut, og jeg har alt lagt min elsk på "Ruth",-den blide stemmen som elskverdig ba meg senke farten litt da en fotoboks var rett rundt hjørnet! Jepp...jeg har fått meg en ny og trofast venninne og reisepartner!





Kveldens bursdagsbord venter på gjestene



Ha en fin uke!

4 kommentarer:

Karna sa...

Grattis med overstått! Så mye fint du fikk, og borddekkingen var jo bare nydelig!

Skulle nok hatt GPS jeg også, har klart å kjøre meg vill fra Bergen til Sogen, og det skal visst også være umulig.....

Kos deg med gavene dine, og da spesielt peonene...nydelig!

prinsessa1976 sa...

Sånn en venninne vil jeg også ha.Har en tildens til å drømme meg bort og vips så er onkel der....(hvor mange prikker kan man egentilg ha????) Jeg er så vimsete i hverdagen at jeg skulle hatt festa en gps på meg så kunne jeg blitt guidet frem fra A til B. he he.
Iallefall vel overstått bursdag, bordet er fantastisk og skikkelig inspirerende. Ha en herlig dag. Klem:O)

janne - kathrine sa...

Gratulerer så masse med dagen som var!

Jeg hadde bursdag selv forrige torsdag, men lenge siden jeg ble 30. Blir 40 neste år og det har jeg hørt er skikkelig ille ;-)

Jeg antar du kjørte for fort med vilje, for å sjekke om Ruth kunne sakene sine... :-)

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Love Your Homes sa...

Grattis, om än lite i efterskott. Dina stolar ser superfina ut, det blev så lyckat. Du har jobbat bra ser jag.
Klem från Ingela