onsdag 4. juni 2008

Nye dørhåndtak og fat

Da vi kjøpte boligen vår, var heldigvis alle de gamle dørene inntakte. Men de flotte dørhåndtakene som en gang hadde vært, var blitt byttet ut til noen simple i plast på 50 tallet *grøss og gru* Jeg har lenge jaktet på noen fine og spesielle håndtak, og har nå endelig funnet to stk flotte gamle sett vi skal ha på kjøkkendørene. Disse kom jeg over hos Butik Sophie i Fredriksberg. De er min absolutte favoritt både når det gjelder møbler og ting til hjemmet. Det er en ren nytelse å kikke igjennom deres sortiment, og jeg lar meg ofte friste:-) Sammen med håndtakene, ble det også kjøp av 3 stk gamle fat med en skjønn patina som skal få bo i tallerkenhyllen på kjøkkenet. Jeg har heldigvis min søte lillebror boende rett ved butikken, og han har blitt min faste løpegutt/assistent når storesøster har blitt bitt av shopping-basillen*s*



(Bilde "Butik Sophie")


(Bilde "Butik Sophie")

5 kommentarer:

Mona. sa...

Hei ! Så heldig du var med de håndtakene,og fatene var nydelige,de også.....kommer til å bli et supert blikkfang i tallerkenhylla : ) Det kjøkkenet ditt er virkelig misunnelsesverdig.....!! Den forsiden på Vakre Hjem,med ditt kjøkken,ligger bestandig fremme hos oss,det er som et bilde.....blir aldri lei av å se på det,nemlig !! Og Selma er herlig,hun også :) Ha en fin-fin dag :)

Gårdsromantik sa...

Det verkar vara en butik i min smakockså - sån tur att du har en sån snäll och rask lillebror!

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Hej igen!

Visst skickar jag till Norge - frakten är ju ganska dyr tyvärr.
Kan kolla om du vet vad du vill ha.

Maila mig på min butiksmail:

hjortgarden@gmail.com

Love Your Homes sa...

Hej Elsa, tack för vänlig kommentar idag.
Jag tror att e-butiken Country by mail.se kommer att få in mjölsäckar efter sommaren.
Skall försöka lägga in en bild på en av mina stolar så småningom.
Ha de´bäst, Ingela

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Vad vackert du har det hemma, köket är ju helt fantastiskt. Ska kika runt lite mer imorgon. Ha det gott. Pirre