lørdag 21. juni 2008

Kryddersett

Jeg kom over et sjarmerende og gammelt kryddersett for snart 2 år siden. Av en eller annen grunn ble det liggende "på lageret" helt til i dag, da jeg gjennoppdaget det:-) Moro å gå på skattejakt i eget hjem*s* Settet betår av 17 små glassflasker (har nok opprinnelig vært 18 stk) med glasslokk og papir-etiketter klistret på. Jeg var så heldig å få med meg div krydder på kjøpet,- bla gammel karve, nellik og spansk pepper..thihi. Har ikke hjerte til å tømme det ut og vaske flaskene til eget bruk, så det blir nok heller stående til pynt og ikke nytte. Nå henger det på kjøkkenet vårt, og jeg lurer fælt på hvem som fikk maten sin smakstilsatt av dette sist...Om bare ting kunne snakke!


1 kommentar:

Olstad sa...

Hei

Tusent takk for hyggelig hilsen på min blogg og for en blogg du har. Har aldri vært innom her men jeg lover jeg kommer igjen så mye fint.

Kjolen jeg har i min blogg har jeg kjøpt hos en dame jeg sammarbeider med som driver butikken som du finner mer info om på: www.husetpalandet.no
Hun har masse klær fra Julie Fagerholt Du kan bare ringe henne så er hun sikkert behjelpelig. Tror ikke så mange andre i Norge har disse tingene.

Men obs hun har stengt fra 1 juli til 23 august.