onsdag 21. mai 2008

Fram med kosten...


Ja da var det på tide å pusse opp stolene jeg kjøpte for noen uker siden.Det er alltid et tiltak å male stoler, men har funnet ut at tanken på å gjøre det faktisk tærer mer enn det å sette i gang...So here we go! I kveld har jeg pusset, vasket og grunnet to stykker. Jeg får alltid et snev av dårlig samvittighet hver gang jeg maler over i utgangspunktet fine møbler, for jeg er overhode ikke den typen som MÅ male ALT hvitt/creme...Men akkurat disse stolene som havner i spisestuen skulle være lyse i mitt hode, med rutete (evt stripete) beige/hvite seter. Siden de heller ikke er fra midten av 1700 tallet, men begynnelsen av 1900 tallet, så synder jeg heller ikke så alt for mye...I morgen venter 2 strøk med lys antikk, før 2 nye stoler hentes ned fra loftet...To be continued...

1 kommentar:

me and alice sa...

Håller med dig. Gillar inte heller att måla möbler med fin gammal patina, men när de är från början av 1900-talet är det helt ok, tycker jag. Dina stolar kommer bli så fina!!
kram Susanne