tirsdag 6. mai 2008

Elsker våren!


Nå er våren kommet for å bli, og jeg fryder meg over å kunne flytte "kontoret" ut...I dag har jeg vært i hagen, og pusset et bord og malt en hylle som skal i butikken. Jeg føler meg så priviligert over å kunne jobbe sånn, og merker at jeg gleder meg til å pusse opp møbler framover (noe som var et ork å gjøre på loftet i vinter*s*) Så det er ingen tvil om at både kreativitet og vekster gror om dagen:-) Har også rukket litt "shopping" i helgen (auksjoner får en alltid tid til merkelig nok...eller kanskje ikke?*s*) Med meg hjem denne gangen kom en sjarmerende hagesofa med tilhørende bord og stoler. Er alt blitt veldig glad i den! Så fort putekassen kommer ned fra loftet, skal sofaen fylles med masse myke puter trukket med gamle örngott i hvitt med spets og monogramer! Tror den blir et fint sted å sitte med et glass hvitvin sene sommerkvelder:-)



3 kommentarer:

Fredrika sa...

VIlken fin blogg - jättefin soffa på bilden!
/Fredrika

me and alice sa...

Hej!
Underbar soffa du köpt. Skulle gärna sitta där och dricka ett gott glas vitt vin en varm sommarkväll!! Kommer bli så fin med vita vackra kuddar...
kram Susanne

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Takk for hyggelige meldinger!Ja er du i Oslo en gang, så byr jeg gjerne på et glass vin eller en latte:-)