onsdag 30. april 2008

Vi har flyttet....

Ny butikk er herved åpnet: http://www.elsakbruktogantik.no/ Det gjenstår noen småting, men ikke mer enn at jeg kan ønske nye og gamle kunder velkommen alt nå:-) Butikken har av en eller annen grunn vanskligheter med å bli lest i Opera, så jeg anbefaler å lese den i Explorer eller Firefox. Da blir formatet rett*s* Som en liten gave til meg selv i anledningen, ropte jeg inn to stk haveurner i dag på auksjon*JIPPI* Så nå fuderer jeg på hvordan jeg skal å de fraktet fra Danmark til Norge på billigst mulig måte. Noen gode råd?
To stk oliventrær står allerede klare til å huse pottene! Gleder meg!
Ha en fin 1 mai!

7 kommentarer:

Krisselill sa...

Heisan!

Så fin nettbutikken din var! Eg fann nokon skattar av fine lappetepper som eg fekk veldig lysst på! Hmm, dei skal eg tenke på! Elles var det kjekt at du har funnet sida mi og mosebelagte potter har eg masse av i butikken. Dei er relativt enkle i form, og eig ingen mønster eller detaljar. Du må koma å ta deg ein kikk! Hugsar forresten huset dykkar frå Vakkre hjem....nydeleg og koseleg!!!

me and alice sa...

Hej!
Vilken fantastiskt fin blogg du har...
Nu ska jag kika vidare på din butik...
ha en trevlig helg!
kram Susanne

me and alice sa...

Hej igen!
Kul att du länkat till mig! Jag har länkat till dig också!
Ha en fin kväll!
kram Susanne

Alex sa...

oii og WOW for en flott blogg og butikk du har. Hvilket vakkre hjem var du i nr ?

Velkommen innom meg ;)

Klem Alex

linemor sa...

Så vakkert hjemmet ditt er.Jeg husker det fra vakre hjem. Så gøy at du har startet blogg, så vi kan få se mer av det.
Urnene du har kjøpt i Danmark er bare lekre. Blir virkelig flotte med oliventrær i.
Jeg lenker deg om det er ok
Klem Line

Vera sa...

Flott nettbutikk!
og ikke minst hjemmet ditt=)
kan jeg spørre hvor du fant de urnene?
har 4 små,men bare en stor...
skulle så gjerne hatt flere.
heldig du var som fant de!
lekkert med oliventre i...

ha en fin søndag!
klem vera

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Tusen takk for alle hyggelige meldinger:-)Alex: Reportasjen stod i i Vakre Hjem nr 5/2006.
Vera: Urnene er kjøpt på Lauritz.com i Danmark! Hvis du ikke må ha de gamle, er et annet tips www.laudprodukter.no, eller www.krukkegaarden.no.
Kos dere i finværet!