søndag 6. april 2008

Vel overstått helg!


Helgen her i Oslo startet strålende,-lørdag var det deilig solskinn og perfekt hagevær! Vi fikk rusket godt opp etter Kong Vinters okkupasjon, og nå er hagebord og et par stoler pent satt på plass og alt innviet med kaffe og boller. Resten av utemøblene venter vi med til mai. Det ble også tid til noen auksjonskjøp. Jeg hadde fått i oppdrag av en kunde å finne noen brune apotekerflasker, og som sagt så gjort:-)Jeg var heldig å komme over et lite parti sjarmerende flasker, og to av de fikk bli med meg inn på soverommet...Der fikk de nytt liv som vaser, og jeg må si meg godt fornøyd. Det er sjelden jeg bare klarer å kjøpe ting på auksjon som kun skal selges i butikken,- det blir alltid noen smådrypp til meg selv også. Noen ganger blir funnene boende noen timer, andre ganger for livet...Hjemmet vårt er stadig i forandring sådan og holdes levende på den måten.



Ha en fin uke!

Ingen kommentarer: