tirsdag 1. april 2008

Ut av skapet...

Jeg var så heldig å komme over et gammelt bokskap som hadde gjort nytten sin på et shippingkontor i Oslo på 20 tallet.
En ung dame hadde arvet det av sin farfar, men hun synes det var alt for mørkt og dystert for henne.
Det synes også min samboer, som motvillig ble med å bære det inn i spisestuen.
Der fikk det til nøds stå til dagen derpå, og jeg måtte love å selge det i butikken så snart det var pusset opp.
Jeg hadde lenge lett etter et tilsvarende møbel som dette, med en pen form og rene linjer.
Potensialet lå så absolutt der,- og med litt hvitmaling dukket drømmeskapet mitt opp foran øynene mine:-)
Har ikke angret en dag på at jeg gav det en sjanse, og min bedre halvdel har sluttet å dømme mine prosjekter nedenom og hjem før de er ferdige;-)
Dette blir nok stående en lang stund hos oss,-til alles glede og begeistring!


("Før-bildet" er tatt med mobilen,-derfor den dårlige kvaliteten)

1 kommentar:

janne - kathrine sa...

Så lekkert skapet ditt ble.
Dette ser ut til å bli en spennende blogg. Kommer helt sikkert innom deg igjen en annen gang :-)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!