lørdag 12. april 2008

Så feil kan man ta...

Jommen våknet vi ikke opp til snøvær i dag også!Det er helt utrolig hvor varierende været har vært den siste måneden. Nå som vi endelig trodde vinteren hadde gått i hi, så kommer den traskende tilbake nok en gang. Skal si den tvilholder på sin tilstedeværelse. Så det planlagte hagearbeidet, måtte vike for mitt kreative (og rastløse) hode. Aksjon Teppe! Nå skulle det males (ja males*s*)...med ruter! Jeg har tidligere brukt denne teknikken på mitt kjøkkengulv med stor suksess, så hvorfor ikke prøve det på det nøytrale teppet i spisestuen? ;-) Jeg har lenge lett etter et sisal/jute teppe med ruter, og når jeg ikke finner det, så får jeg prøve å lage et selv. Med en god posjon tålmodighet, og x-antall kaffe pauser underveis, ligger det nå til tørk. Jeg er strålende fornøyd:-)

3 kommentarer:

Per Larsson sa...

Vad snyggt ni har det!! Vilket kök!! Roligt att titta in,,,som du målar mattan kan jag tänka mig att måla golvet i antikbutiken!!! själv har mitt hem förvandlats till en lagerlokal av stora mått. Har hamstrat massor av shabby och antika saker som nu står på varandra och väntar på ett eventuellt övertagande av antikbutiken på Roslagsgatan. Då gäller det att ha lite prylar med sig. Än är inget klart, det finns fler intressenter av lokalen som ska lämna sina bud, får se hur det slutar!!
/per
Knut&Svea

In my house sa...

Hej hej!!! Vilket underbart hem ni har,,,stort,vitt & härligt!!!

Jättefint!
Ha de toppen Kram josse

janne - kathrine sa...

Heisann.

Ja, det ante meg at det var mer snø i vente, så det er bare å styre sin plantetrang ;-)

Så fint teppet ditt ble. Så Debbie Travis brukte denne teknikken på et teppe en gang og syntes det var en flott måte å fornye et teppe på :-)

Ha en fortsatt fin dag!