fredag 11. april 2008

Litt hagebilder


I morgen har vi store planer om å fortsette arbeidet i hagen, etter at vi sist brått måtte avslutte pga uventet snøvær. Nå har det vært mildt og deilig i flere dager, så denne gangen skal vi nok komme i mål:-) I dag har jeg befart området, og tatt noen bilder underveis. Jeg synes alle årstider har sin sjarm, og gulnet løv under is i bassenget, kan være vell så fint som vannliljene som blir satt ut til sommeren!Zinkbøtter og baljer skal med tiden bugne av blomster, men nå får de stå litt kalde i sin enkelhet og gjøre seg fine så godt de kan!

Ha en fin helg!








Selvportrett:-)

2 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Ja, når det kommer litt mildere dager, slik som i dag - så er det vanskelig å frastå å sette ut alt av sommerblomster og sommermøbler med en gang :-)
Men, klok av skade, så skal jeg vente enda en stund med å sette ut så mange sommerblomster i alle fall. Blir nok allikevel til at jeg fortsetter litt med luking i bed, som jeg startet opp med litt i dag.
Ha en flott helg!

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Ser nok ut til at det var klokt av deg å vente*s* Ha en fin helg!