tirsdag 15. april 2008

Bonderokokko

På min ønskeliste, står 6 stoler i bonderokokko stil. Jeg elsker formen på disse stolene, og de ville passet så perfekt i min spisestue. Jeg har faktisk alt kjøpt inn metervis av et lekkert rutete stoff i creme/beige som skal på setene..men det er kanskje greit å ha stolene før en begynner omtrekkingen:-) Disse er ikke så vanlige og lette å finne i Norge, så jeg har fått noen gode tips fra den hyggelige damen bak "Love Your Homes" om hvor jeg bør lete i Sverige. Så nå følger jeg med på div auksjoner for harde livet, og håper på en god posjon flaks! Igjen tar jeg imot flere gode tips fra andre bloggere dersom dere skulle vite om noen! (bildet er lånt fra Vakre Hjem&Interiør)


(bildet over er lånt fra en nettside, men husker dessverre ikke kilden da det er lagret for en stund siden)

3 kommentarer:

janne - kathrine sa...

Hei igjen.

Vet ikke om så mange norske nettsteder (av litt størrelse) hvor du kan få tak i slike - men du kan jo alltids legge inn et autosøk på FINN.no - så blir du varslet på mobil når nye annonser som passer til din beskrivelse blir lagt inn.

Et annet tips jeg har til deg er å gå inn på denne siden:

http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/

Her kan du legge igjen en kommentar på det første innlegget i bloggen, så blir du lagt til oversikten over norske interiørbloggere. En fin måte å oppdage nye blogger på, samt at andre bloggere lettere finner frem til bloggen din.
Det du har vist så langt i bloggen din vil nok falle i smak hos mange av de andre interiørbloggerne ;-)

Ha en fortsatt fin søndag!

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Takk for hyggelig melding og gode tips:-)Skal sjekke det ut!

Anonym sa...

Du finner et stort utvalg av disse stolene hos www.antikkogtradisjon.com

Både malte umalte lutede etc i flere prisklasser