mandag 31. mars 2008

Klarer jeg dette mon tro?

Etter flere tips fra kunder, har jeg nå forvillet meg inn i denne blogge-jungelen:-)
Kjenner til et par svenske bloggere som jeg har fulgt en stund, men ellers er dette "gresk" for meg.
Er overhode ingen datanerd, så det spørs hvor lenge jeg klarer å henge med:-P
Men så langt virker bloggingen brukervennlig, så jeg får prøve og feile litt i starten.
Det blir moro å treffe andre antikk/interiør interesserte gjennom dette, - både for inspirasjon og glede!

Bloggnavnet er mitt eget,- mitt mellomnavn er Konstanse.
Synes det passet bedre enn Cathrin i denne sammenhengen;-)

Ta ta!

2 kommentarer:

Love Your Homes sa...

Hej, detta kommer du greja galant.
Har man lyckats med ett hus som ditt är inget omöjligt.
Jag är mäkta imponerad och det är inte ofta jag blir stum av beundran.
Kommer att följa dig vidare,
Ingela.

Länkar.

Anonym sa...

I think that is among the such a lot significant info for me.
And i am glad reading your article. But want to observation on few basic things, The site style is ideal, the
articles is in point of fact nice : D. Good activity, cheers

Here iss my site :: buy twitter followers that will stay